Kultowy hotel Rezydent w Sopocie, który dołączył w czerwcu do butikowej kolekcji MGallery, świętuje nowy rozdział w swojej historii. Podczas oficjalnego eventu otwarcia, który odbył się 2. grudnia, hotel zaprosił gości do świata wyjątkowego designu, muzyki i sztuki. Wieczór uświetnił występ wokalisty jazzowego i trębacza Siergieja Kriuczkowa oraz prezentacja szkła artystycznego pracowni Edyty Barańskiej. Gospodarzem wydarzenia był dziennikarz Mateusz Hładki.
Po tajemniczych spotach reklamowych i opowiadaniach stworzonych przez polskich pisarzy kryminałów dla kampanii „Zabytki to Twoje dziedzictwo. Nie pozwól niszczyć. Reaguj!”, przyszedł czas na współpracę ze znanym twórcą YouTube i akcję w mediach społecznościowych.
W nowej rzeczywistości świadomość tego, jak wiele możliwości i szans na rozwój niesie praca w hotelarstwie jest niesamowicie ważna – podkreślają eksperci, którzy wzięli udział w piątkowej debacie Heart of Hospitality. Spotkanie, którego pretekstem była międzynarodowa kampania Accor, wiodącej grupy hotelowej na świecie, z udziałem ekspertów z branży, a także sektora edukacyjnego, odbyło się w hotelu Sofitel Warsaw Victoria.
Jest taki czas w roku, kiedy dzieje się magia. Jest kolorowo i przyjemnie gwarno, a w powietrzu unosi się zapach korzennych przypraw. Do Krakowa atmosfera ta zawita już 26 listopada, rozpoczynając tegoroczny sezon świąteczny. Moc różnorodnych atrakcji dla małych i dużych zapewni wszystkim odwiedzającym bajkowe doświadczenia.
Jak wygląda praca szefa kuchni w hotelu od kulis, jak zmieniła się branża w ciągu dwóch dekad, co liczy się najbardziej w tym zawodzie – na te i wiele innych pytań w najnowszym odcinku autorskiego podcastu Accor odpowiada Maciej Majewski, Executive Chef w Sofitel Warszawa Victoria.
W jaki sposób muzyka pozwoliła przetrwać zaskakującą rzeczywistość ostatnich miesięcy? Jak zmieniły się nasze zwyczaje dotyczące słuchania muzyki? Jak wskazuje najnowsze badanie przeprowadzone na grupie tysiąca Polaków, dla 1/5 z nas muzyka była kluczowym elementem pomagającym odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Ponadto dla coraz większej grupy osób staje się nieodłącznym elementem codzienności. Badanie jest kontynuacją strategii marki w zakresie działań związanych z muzyką.